Wieś Słowik w liczbach
(mapy, kod pocztowy, atrakcje, kierunkowy, edukacja, statystyki, zabytki, tabele, ulice, drogi publiczne)

Wieś Słowik - Podstawowe informacje

Widok street view niedostępny dla tej lokalizacji
  • Wieś Słowik to wieś leżąca w gminie Sitkówka-Nowiny. Należy do województwa świętokrzyskiego, powiatu kieleckiego. Identyfikator miejscowości Słowik w systemie SIMC to 1066805, a współrzędne GPS wsi Słowik to (20.537778, 50.831389).
  • 26-052 Kod pocztowy
  • (+48) 41 Numer kierunkowy
  • TKI Tablice rejestracyjne
Wieś Słowik na mapie
Identyfikatory
  • 20.53777850.831389 Współrzędne GPS
  • 1066805 Kod SIMC

Wieś Słowik - Zabytki i atrakcje(atrakcje, formy ochrony przyrody)

• Formy ochrony przyrody we wsi Słowik
    (Źródło: CRFOP, 30.VI.2017)

• Według danych Centralnego Rejestru From Ochrony Przyrody (CRFOP) z dnia 30.06.2017 na obszarze wsi Słowik znajduje się jedna forma ochrony przyrody. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka form ochrony przyrody, która ma wpływ na obiekty prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie form ochrony przyrody.
  • Interaktywna mapa form ochrony przyrody we wsi Słowik
    Widok street view niedostępny dla tej lokalizacji
    • Chęcińsko-Kielecki - obszar chronionego krajobrazuOpis: Obszar pokrywa się z zasięgiem dawnej otuliny Parku i obejmuje tereny o dużych walorach przyrodniczo-krajobrazowych których ochrona zapewni zachowanie cennych walorów parku krajobrazowego. Obszar chronionego krajobrazu jest terenem silnie zurbanizowanym. Lasy zajmują tu znikomy procent powierzchni (1 4) przeważają natomiast użytki rolne (56%). Otulina podobnie jak cały park charakteryzuje się wyjątkowymi walorami w zakresie przyrody nieożywionej. Pozwoliło to na ustanowienie tu rezerwatu geologicznego "Wolica" oraz pomnika przyrody nieożywionej. Osobliwością przyrody żywej chronioną również w formie pomnika przyrody jest klon w miejscowości Karsznica., Data ustanowienia: 2001-11-03, Opis granicy: Opis granic Chęcińsko-Kieleckiego Obszaru Chronionego Krajobrazu (Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XLIX/877/14 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 13 listopada 2014 r. w sprawie Chęcińsko-Kieleckiego Obszaru Chronionego Krajobrazu) Chęcińsko-Kielecki Obszar Chronionego Krajobrazu obejmuje cztery części: północno-zachodnią północną południowo-zachodnią oraz południowo-wschodnią. Część północno-zachodnia Na północnym-zachodzie od m. Wierna Rzeka ku północy biegnie zachodnią granicą gminy Piekoszów do rzeki Wierna Rzeka (Łososiny). Następnie biegnie wzdłuż rzeki blisko 40 m w górę do zachodniej granicy obrębu Zajączków potem zachodnią północną i wschodnią granicą obrębu Zajączków do granicy gminy Chęciny. Następnie granicą gminy w kierunku zachodnim do granicy Chęcińsko - Kieleckiego Parku Krajobrazowego u podnóża Góry Miedzianka. Dalej granicą CH-KPK w kierunku północno-zachodnim aż do m. Ruda Górna gdzie skręca na zachód przecina linię kolejową Kielce - Częstochowa i biegnie po południowej granicy działki nr 1 obrębu Wesoła do m. Wierna Rzeka. Część północna Drogą gminną przez miejscowość Gałęzice na północny-zachód do granicy obrębu Lesica którą ku północnemu-wschodowi do przecięcia z linią kolejową Częstochowa - Kielce. Następnie wzdłuż kolei w kierunku Kielc po minięciu stacji PKP Piekoszów linią kolejową odgałęziającą się w kierunku Sitkówki do przecięcia z drogą krajową nr 7 Gdańsk - Warszawa - Kraków - Chyżne (obwodnica Kielc) a następnie wzdłuż tej drogi na południe do granicy CH-KPK w Janowie. Dalej granicą CH-KPK w kierunku zachodnim do miejsca przecięcia się granicy z drogą gminną w Gałęzicach. Część południowo-zachodnia Od granicy CH-KPK biegnącej bocznicą kolei prowadzącej ze stacji PKP Małogoszcz na południe (do cementowni "Małogoszcz") do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 728 Grójec - Nowe Miasto nad Pilicą - Końskie - Łopuszno - Jędrzejów. Wzdłuż tej drogi do drogi wojewódzkiej nr 762 Kielce - Chęciny - Małogoszcz wzdłuż której na wschód około 230 m do miejsca gdzie drogę tą przecina tranzytowa linia wysokiego napięcia 220 kV. Dalej trasą tej linii elektrycznej do przecięcia z drogą wojewódzką nr 728 na południowy wschód od Mieronic. Stąd drogą wojewódzką nr 728 w kierunku południowym do zachodniej granicy obrębu Wola Teserowa. Dalej na południe i wschód granicami obrębu Wola Teserowa a następnie południowymi granicami obrębów: Karsznice Bizoręda Szczepanów i Brzegi do rzeki Nidy. Następnie zachodnią granicą obrębu Sokołów Dolny oraz zachodnią i południową granicą obrębu Sokołów Górny do granicy gminy Chęciny. Stąd południowo-wschodnią i wschodnią granicą obrębu Siedlce wschodnią granicą obrębu Wolica którą biegnie około 900 m do linii kolejowej Kraków - Kielce gdzie granica Obszaru łączy się z granicą CH-KPK. Dalej granicą CH-KPK w kierunku zachodnim i północnym do miejsca przecięcia się granicy z bocznicą kolejową PKP Małogoszcz w rejonie miejscowości Zakrucze. Część południowo-wschodnia składająca się z dwóch fragmentów Fragment zachodni Od granicy CH-KPK w miejscu przecięcia rzeki Bobrzy z drogą wojewódzką nr 763 Chęciny - Morawica fragmentem rzeki Bobrzy ku północnemu-wschodowi a następnie ku północnemu-zachodowi w górę cieku wodnego pn. Dopływ spod Góry Zelejowej do zachodniej granicy obrębu Radkowice i tą granicą do obrębu Bolechowice. Granicą obrębu Bolechowice na północny-zachód następnie drogą lokalną na wschód do przysiółka Podmoszcze skąd drogą lokalną do Bolechowic a następnie drogą powiatową Sitkówka-Bolechowice do północno-zachodniej granicy działki nr 705/6 następnie tą granicą do zachodniej granicy działki nr 705/2 po której granica biegnie do północno-zachodniej granicy działki nr 319/3 następnie tą granicą do wschodniej granicy obrębu Bolechowice. Dalej w kierunku północnym granicą tego obrębu do przecięcia się z drogą powiatową Zgórsko - Nowiny - Trzcianki - Sitkówka wzdłuż tej drogi przecinając strumień Bobrzyczka granica biegnie na północny-zachód do drogi wojewódzkiej nr 762 Kielce - Chęciny - Małogoszcz wzdłuż której 300 m ku północnemu-wschodowi do połączenia z granicą CH-KPK. Dalej granicą CH-KPK w kierunku północno-zachodnim południowo-zachodnim i południowo-wschodnim do miejsca przecięcia się granicy z rzeką Bobrzą. Fragment wschodni Od granicy CH-KPK w miejscu przecięcia się drogi powiatowej Zagrody - Starochęciny z drogą wojewódzką nr 762 Kielce - Chęciny - Małogoszcz i granicą CH-KPK granica biegnie na południowy-wschód drogą powiatową a potem drogami gminnymi prowadzącymi przez osiedle Trzcianki do przecięcia z drogą powiatową Sitkówka-Kowala-Bilcza -Podgórze dalej drogą powiatową przecinając rzekę Bobrzę i tunelem pod stacją PKP Sitkówka a następnie drogą w kierunku północnym do granicy miasta Kielce. Południową granicą Kielc w kierunku wschodnim do okolic Dymin. Następnie wzdłuż wschodniej granicy Kielce - obr.29 na północ do przecięcia się granicy obrębu z ciekiem wodnym Chodcza następnie wzdłuż cieku do południowej granicy działki nr 675 następnie tą granicą południową granicą działek nr: 655/10 655/24 655/25 655/1 przecinając działkę nr 73. Następnie granica biegnie na północny - wschód wzdłuż zachodniej granicy działki nr 73 przecinając działkę nr 71 i biegnąc wzdłuż zachodniej granicy działki nr 72 przecinając małym fragmentem działkę nr 40/17 do granicy CH-KPK. Dalej granicą CH-KPK w kierunku zachodnim południowo-zachodnim i północno-zachodnim do miejsca przecięcia się drogi powiatowej Zagrody - Starochęciny z drogą wojewódzką nr 762 Kielce - Chęciny - Małogoszcz się granicy z rzeką Bobrzą., Powierzchnia: 8002.5 ha

Wieś Słowik - Transport i komunikacja(drogi publiczne przechodzące przez Wieś Słowik i ich kategorie, przebieg dróg, linie kolejowe, stacje kolejowe, przebieg linii kolejowych)

Posiadamy również rozbudowane statystyki o zarejestrowanych pojazdach, wraz z ich typem, wiekiem oraz wieloma innymi cechami. Niestety dane te nie są dostępne dla jednostek administracyjnych mniejszych od powiatów. Zapraszamy do zapoznania się z nimi bezpośrednio na stronie powiatu kieleckiego.

gmina Sitkówka-Nowiny - wypadki drogowe Powiat kielecki - dane o pojazdach
  • Drogi publiczne

• Przez Wieś Słowik nie przechodzi żadna droga publiczna zaliczana do kategorii wojewódzkiej lub wyższej. Poniżej znajduje się lista takich dróg w promieniu 10 km wraz z ich typem i kompletnym przebiegiem (spisem miejscowości, przez które przechodzi dana trasa).
    • DK 7droga krajowa nr 7(Żukowo - Lniska - Leźno - Gdańsk - Koszwały - Cedry Małe - Kiezmark - Dworek - Stare Babki - Nowy Dwór Gdański - Kmiecin - Rakowe Pole - Solnica - Jazowa - Kazimierzowo - Elbląg - Miłomłyn - Piławki - Ostróda - Grabin - Szyldak - Rychnowo - Olsztynek - Załuski - Litwinki - Nidzica - Kanigowo - Powierz - Napierki - Kuklin - Uniszki Zawadzkie - Mława - Modła - Wiśniewo - Żurominek - Dalnia - Mdzewo - Strzegowo - Unierzyż - Kowalewko - Glinojeck - Kondrajec Szlachecki - Rybitwy - Polesie - Wola Dłużniewska - Szymaki - Ćwiklinek - Cieciórki - Płońsk - Siedlin - Szczytniki - Szczytno - Przyborowice Górne - Michałówek - Załuski - Niepiekła - Sobole - Kroczewo - Zakroczym - Czosnów - Łomna - Palmiry - Nowy Dziekanów - Dziekanów Leśny - Łomianki - Warszawa - Raszyn - Janki - Sękocin Nowy - Słomin - Sękocin Las - Łazy - Marysin - Jabłonowo - Mroków - Wola Mrokowska - Grzędy - Tarczyn - Rembertów - Głuchów - Kępiny - Jedlińsk - Wsola - Wielogóra - Radom - Augustów - Młodocin - Orońsko - Dobrut - Wałsnów - Chustki - Świerczek - Szydłowiec - Barak - Skarżysko-Kamienna - Chęciny - Wrzosy - Podzamcze - Tokarnia - Brzegi - Kajtanów - Lipówka - Mnichów - Ignacówka - Podchojny - Jędrzejów - Łączyn - Diament - Mierzawa - Klemencice - Wodzisław - Świątniki - Książ Wielki - Cisia Wola - Antolka - Miechów - Poradów - Wielki Dół - Szczepanowice - Wężerów - Ojrzanów - Słomniki - Wesoła - Domiarki - Stary Poskwitów - Widoma - Firlejów - Zerwana - Michałowice - Węgrzyce - Rząska - Balice - Kraków - Libertów - Gaj - Mogilany - Głogoczów - Krzyszkowice - Jawornik - Myślenice - Lubień - Tenczyn - Krzeczów - Skomielna Biała - Rabka-Zdrój - Spytkowice - Podwilk - Kuligowa - Orawka - Jabłonka - Chyżne - granica (Słowacja))
    • DK 73droga krajowa nr 73(Wiśniówka - Dąbrowa - Kielce - Bilcza - Piaseczna Górka - Bieleckie Młyny - Morawica - Wola Morawicka - Zalesie - Lisów - Piotrkowice - Celiny - Chmielnik - Śladków Mały - Skorzów - Zwierzyniec - Mikułowice - Busko-Zdrój - Bronina - Szczaworyż - Smogorzów - Podlasek - Stopnica - Mietel - Szczeglin - Pacanów - Słupia - Żabiec - Szczucin - Zalesie - Wieżyce - Radwan - Smęgorzów - Dąbrowa Tarnowska - Żelazówka - Breń - Lisia Góra - Brzozówka - Tarnów - Ładna - Podgórska Wola - Machowa - Pilzno - Strzegocice - Bielowy - Jaworze Górne - Kamienica Dolna - Zawadka Brzostecka - Brzostek - Bukowa - Kołaczyce - Krajowice - Jasło)
    • DK 74droga krajowa nr 74(Walichnowy - Biała Pierwsza - Biała - Biała Rządowa - Dąbrowa - Wieluń - Olewin - Sieniec - Raducki Folwark - Stanisławów - Osjaków - Kuźnica Strobińska - Chorzyna - Mierzynów - Rusiec - Krasowa - Szczerców - Kluki - Nowy Świat - Bełchatów - Dobrzelów - Huta - Mzurki - Gomulin-Kolonia - Piotrków Trybunalski - Poniatów - Przygłów - Sulejów - Jaksonek - Wójcin - Krasik - Paradyż - Budków - Trojanowice - Żarnów - Nowa Góra - Łysa Góra - Grębenice - Koliszowy - Ruda Maleniecka - Jacentów - Sielpia Wielka - Barak - Rozgół - Smyków - Lisie Jamy - Przełom - Mniów - Przyjmo - Ćmińsk Kościelny - Wyrowce - Cisowa - Miedziana Góra - Kostomłoty Drugie - Kostomłoty Pierwsze - Kielce - Cedzyna - Radlin - Górno - Wola Jachowa - Skorzeszyce - Napęków - Belno - Makoszyn - Lechów - Lechówek - Złota Woda - Łagów - Zagościniec - Piórków - Baćkowice - Olszownica - Gołoszyce - Marcinkowice - Opatów - Adamów - Balbinów - Gierczyce - Hultajka - Podlisów - Stodoły - Podkoszyce - Kunice - Bidziny - Wyszmontów - Zawada - Bałtówka - Szymanówka - Dębno II - Maruszów - Annopol - Gościeradów Folwark - Gościeradów Plebański - Gościeradów Ukazowy - Wólka Gościeradowska - Liśnik Duży - Liśnik Mały - Olbięcin - Kowalin - Kraśnik - Stróża - Słodków Pierwszy - Polichna - Modliborzyce - Janówek - Borownica - Janów Lubelski - Zofianka Górna - Krzemień - Dzwola - Frampol - Wola Radzięcka - Gorajec Zastawie - Gorajec Stara Wieś - Gorajec Zagroble - Szperówka - Szczebrzeszyn - Bodaczów - Wielącza Poduchowna - Zawada - Płoskie - Zamość - Szopinek - Jarosławiec - Karp - Miączyn - Zawalów - Horyszów - Hostynne - Werbkowice - Alojzów - Hrubieszów - Teptików - Husynne - Strzyżów - Zosin - granica (Ukraina))
    • DW 745droga wojewódzka nr 745(Kielce - Świerczyny - Masłów - Mąchocice Kapitulne - Leszczyny - Radlin)
    • DW 748droga wojewódzka nr 748(Ruda Strawczyńska - Strawczyn - Strawczynek - Chełmce - Bugaj - Kostomłoty Drugie)
    • DW 761droga wojewódzka nr 761(Kielce - Janów - Jaworznia - Piekoszów)
    • DW 762droga wojewódzka nr 762(Kielce - Zagrody - Osiedle-Nowiny - Chęciny - Korzecko - Jedlnica - Bocheniec - Małogoszcz)
    • DW 763droga wojewódzka nr 763(Chęciny - Radkowice - Brzeziny - Morawica)
    • DW 764droga wojewódzka nr 764(Kielce - Suków - Kranów - Daleszyce - Niwy - Ociesęki - Wólka Pokłonna - Raków - Chańcza - Wola Osowa - Staszów - Rytwiany - Kłoda - Niedziałki - Rudniki - Połaniec)
    • DW 766droga wojewódzka nr 766(Morawica - Dębska Wola - Włoszczowice - Góki - Kije - Hajdaszek - Brzeście - Pińczów - Skrzypów - Michałów - Góry - Węchadłów)
    • DW 786droga wojewódzka nr 786(Częstochowa - Jaskrów - Wancerzów - Mstów - Zawada - Mokrzesz - Jaźwiny - Pniaki Mokrzeskie - Wola Mokrzeska - Smyków - Święta Anna - Olbrachcice - Ulesie - Luborcza - Stary Koniecpol - Koniecpol - Michałów - Gabrielów - Brzozowa - Secemin - Czarnca - Kuzki - Włoszczowa - Sułków - Krasocin - Lipie Pierwsze - Jakubów - Mieczyn - Jedle - Łopuszno - Wielebnów - Snochowice - Stara Wieś - Ruda Strawczyńska - Promnik - Micigózd - Piekoszów - Górki Szczukowskie - Kielce)
    • s7droga ekspresowa s7(Straszyn - Gdańsk - Przejazdowo - Koszwały - Elbląg - Bogaczewo - Pasłęk - Marzewo - Małdyty - Miłomłyn - Ostróda - Rychnowo - Olsztynek - Pawłowo - Waplewo - Rączki - Załuski - Nidzica - Powierz - Napierki - Płońsk - Siedlin - Zakroczym - Nowy Dwór Mazowiecki - Kazuń Nowy - Czosnów - Głuchów - Grójec - Skurów - Juzefów - Broniszew - Falęcice - Białobrzegi - Kamień - Stary Gózd - Kępiny - Radom - Szydłowiec - Skarżysko-Kamienna - Suchedniów - Zalezianka - Barcza - Wiśniówka - Kielce - Chęciny - Jędrzejów - Łączyn - Mierzawa - Wodzisław - Rząska - Balice - Kraków - Myślenice - Stróża - Pcim - Lubień)
    • s74droga ekspresowa s74(Kielce - Cedzyna)
  • Linie kolejowe

• Przez Wieś Słowik przechodzi 1 linia kolejowa wykorzystywana do ruchu pasażerskiego lub towarowego. Poniżej znajduje się lista linii wraz z ich kategorią i kompletnym przebiegiem (spisem stacji kolejowych/przystanków osobowych, przez które przechodzi dana linia).
    • LK 8Linia kolejowa nr 8: Warszawa Zachodnia - Kraków Główny [o znaczeniu pierwszorzędnym] (Warszawa Zachodnia - Warszawa Aleje Jerozolimskie - Warszawa Rakowiec - Warszawa Żwirki i Wigury - Warszawa Służewiec - Warszawa Okęcie - Warszawa Dawidy - Warszawa Jeziorki - Nowa Iwiczna - Piaseczno - Zalesie Górne - Ustanówek - Czachówek Górny - Czachówek Południowy - Sułkowice - Chynów - Krężel - Michalczew - Gośniewice - Warka - Grabów nad Pilicą - Strzyżyna - Dobieszyn - Kruszyna - Wola Bierwiecka - Bartodzieje - Lesiów - Radom - Radom Południowy - Rożki - Ruda Wielka - Wola Lipieniecka - Jastrząb - Gąsawy Plebańskie - Szydłowiec - Lipowe Pole - Skarżysko Kamienna Północ - Skarżysko-Kamienna - Skarżysko Zachodnie - Suchedniów Północny - Suchedniów - Berezów - Łączna - Ostojów - Lekomin - Zagnańsk - Tumlin - Kostomłoty - Kielce Piaski - Kielce - Kielce Białogon -Słowik Przystanek - Sitkówka Nowiny - Radkowice - Wolica - Sobków - Miąsowa - Podchojny - Jędrzejów - Potok - Krzcięcice - Sędziszów - Gniewięcin - Klimontów - Kozłów - Kamionka Z - Tunel - Dziadówki - Miechów - Kamieńczyce - Szczepanowice - Smroków - Słomniki - Słomniki Miasto - Niedźwiedź - Goszcza - Łuczyce - Baranówka - Zastów - Zesławice - Kraków Batowice - Kraków Główny Osobowy)
  • Spis ulic
    (Źródło: GUS, 15.I.2018)

• We wsi Słowik istnieje 1 ulica o statusie drogi publicznej wyszczególniona poniżej.