Wieś Samoklęski-Kolonia Pierwsza w liczbach
(mapy, kod pocztowy, atrakcje, edukacja, kierunkowy, zabytki, tabele, statystyki, drogi publiczne)

Wieś Samoklęski-Kolonia Pierwsza - Podstawowe informacje

Widok street view niedostępny dla tej lokalizacji
  • Wieś Samoklęski-Kolonia Pierwsza to wieś leżąca w gminie Kamionka. Należy do województwa lubelskiego, powiatu lubartowskiego. Identyfikator miejscowości Samoklęski-Kolonia Pierwsza w systemie SIMC to 1064628, a współrzędne GPS wsi Samoklęski-Kolonia Pierwsza to (22.404444, 51.452500).
  • 21-132 Kod pocztowy
  • (+48) 81 Numer kierunkowy
  • LLB Tablice rejestracyjne
Wieś Samoklęski-Kolonia Pierwsza na mapie
Identyfikatory
  • 22.40444451.452500 Współrzędne GPS
  • 1064628 Kod SIMC

Wieś Samoklęski-Kolonia Pierwsza - Zabytki i atrakcje(atrakcje, formy ochrony przyrody)

• Formy ochrony przyrody we wsi Samoklęski-Kolonia Pierwsza
    (Źródło: CRFOP, 30.VI.2017)

• Według danych Centralnego Rejestru From Ochrony Przyrody (CRFOP) z dnia 30.06.2017 na obszarze wsi Samoklęski-Kolonia Pierwsza znajduje się 9 form ochrony przyrody. Poniżej zamieszczona jest pełna lista obiektów wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka form ochrony przyrody jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na obiekty prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie form ochrony przyrody.
  • Pokaż/ukryj obiekty w oparciu o kategorię:
  • Interaktywna mapa form ochrony przyrody we wsi Samoklęski-Kolonia Pierwsza
    Widok street view niedostępny dla tej lokalizacji
    • Obszar Chronionego Krajobrazu Kozi Bór - obszar chronionego krajobrazuOpis: Obszar Chronionego Krajobrazu "Kozi Bór" obejmuje fragment Wysoczyzny Lubartowskiej sąsiadując z Kozłowieckim Parkiem Krajobrazowym. Jego powierzchnia wynosi 12 681 ha. Krajobraz ma charakter równinny.Ponad 40% stanowią lasy głównie bory mieszane i świeże oraz bory bagienne świetliste dąbrowy zbiorowiska grądowe olsy i łęgi., Data ustanowienia: 1990-01-01, Opis granicy: Przebieg granicy opisano poczynając od przepustu na rzece Duży Pioter przy zespole parku podworskiego w Żyrzynie. Stamtąd granica biegnie w kierunku wschodnim otaczając od północy tereny parku podworskiego a następnie biegnie wzdłuż cieku Duży Pioter do drogi polnej na wschodnim skraju wsi Zagrody. Stamtąd biegnie na północ początkowo drogą a następnie skrajem lasu. Dochodzi do granicy gminy Żyrzyn i biegnie nią na wschód. Następnie przechodzi na granicę gminy Abramów podążając cały czas w kierunku wschodnim. Dociera do rzeki Granica gdzie skręca na południe i biegnąc wzdłuż rzeki dociera do granicy lasu położonego na południe od wsi Dębiny. Tu granica skręca na wschód otacza od północy wschodu a następnie od południa ten las i dociera do drogi biegnącej do wsi Bronisławka. Dalej biegnie drogą na zachód przez około 200 m po czym skręca na północ biegnąc skrajem lasu. Następnie przebieg granicy obiera kierunek południowo-zachodni omijając od północy zabudowę wsi Bronisławka po czym wzdłuż granicy gminy Kurów powraca na drogę powiatową. Dalej biegnie na zachód i dociera do drogi powiatowej Baranów - Kurów którą podąża na południowy wschód docierając do północnego skraju lasu położonego na południe od wsi Choszczów. Tu granica skręca w kierunku wschodnim podążając północnym i wschodnim skrajem lasu. Dochodzi do wsi Pożarnica skąd drogą polną podąża na północny-wschód następnie zmierza drogą polną biegnącą wzdłuż północno-wschodniego skraju kompleksu leśnego. Schodząc z drogi polnej podąża dalej wzdłuż skraju lasu na południowy-wschód do drogi powiatowej Michów - Kurów. Następnie granica obiera kierunek północno-wschodni biegnąc drogą do miejscowości Glinnik gdzie na skrzyżowaniu dróg skręca na wschód. Biegnie początkowo drogą a następnie południowym skrajem terenów zabudowanych powraca na drogę i podąża nią do miejscowości Abramów. Omija od południa zabudowę Abramowa i dalej drogą powiatową podąża na wschód. W Michałówce opuszcza drogę by ominąć od południa zabudowę tej miejscowości po czym powraca na drogę powiatową. Za miejscowością Stanisławów Mały opuszcza drogę powiatową i skręca na południe omija od wschodu tereny leśne podąża skrajem lasu w kierunku południowo-zachodnim do drogi Michałówka- Samoklęski. Drogą tą podąża na wschód do drogi wojewódzkiej nr 809 Lublin - Przytoczno gdzie skręca na południe prowadząc tą drogą. Następnie granica opuszcza drogę wojewódzką i podąża na zachód drogą w kierunku Starej Wsi by na skrzyżowaniu dróg skręcić na południe i powrócić do drogi nr 809 którą biegnie dalej do Starościna. Dalej granica biegnie na południe wzdłuż drogi powiatowej do miejscowości Zofian gdzie na rozwidleniu dróg przy wjeździe do tej miejscowości opuszcza drogę powiatową i podąża drogą gruntową na północ. Dociera do skraju lasu i podąża na południowy-zachód wzdłuż południowej granicy lasu. Następnie drogami polnymi podąża na zachód po czym na skrzyżowaniu dróg przed zabudową miejscowości Janów skręca na północny-zachód w kierunku kompleksu leśnego. Biegnie drogą polną wzdłuż południowej granicy lasu a następnie około 300 m wzdłuż zachodniej granicy kompleksu leśnego do drogi łączącej miejscowości Pod Borem i Janów. Z tego miejsca granica biegnie drogą na zachód a następnie na północ do Woli Przybysławskiej. Od skrzyżowania dróg biegnie drogą na zachód po czym przed zabudowaniami Woli Przybysławskiej opuszcza drogę i podążając dalej na zachód omija od północy zabudowę tej miejscowości. Przecina drogę Wola Przybysławska - Abramów i dalej podąża w kierunku zachodnim. Na skraju łąk w pobliżu wsi Zagrody granica skręca na południe. Podążając skrajem łąk otacza od wschodu południa i zachodu obszar sieci rowów melioracyjnych i dociera do lasu Borek. Stamtąd zmierza na północ początkowo drogą przez las a następnie wzdłuż południowego skraju lasu. Po osiągnięciu północnego skraju lasu prowadzi drogami polnymi na zachód przecina drogę powiatową i prowadzi drogą w kierunku Olempina przez ok. 1100 m. Następnie skręca na północ i biegnie drogą polna do zachodniego skraju lasu. Biegnie na północ zachodnim skrajem lasu a następnie na wschód jego północnym skrajem przez około 615 m po czym skręca na północ i biegnie granicą działek ewidencyjnych omijając od zachodu najbardziej wysunięte na zachód zabudowania miejscowości Bobowiska. Następnie granica skręca na zachód i drogą polną zmierza w kierunku wsi Kłoda. Omija od północy zabudowania tej miejscowości i dociera do drogi powiatowej przecina ją i dalej podąża w kierunku południowo-zachodnim. Przecina drogę ekspresową S17 i podąża na południowy-zachód a następnie w kierunku zachodnim biegnie południowym brzegiem doliny rzeki Białki. Omija od północy zabudowania miejscowości Szumów przecina rzekę Kurówkę i podąża na północny-zachód wzdłuż lewego brzegu jej doliny. Następnie skręca na północ przecina rzekę Kurówkę i podąża wzdłuż Dopływu spod Dęby. Po około 400 m skręca na zachód i biegnie drogą przez około 180 m do miejscowości Wólka Nowodworska po czym skręca na północ omija od wschodu zabudowania Wólki Nowodworskiej przecina drogę ekspresową S17 otacza od zachodu i południa tereny zalesione i dochodzi do rzeki Dopływ spod Dęby a następnie wzdłuż niej podąża na północ. Po około 570 m granica skręca na zachód w kierunku drogi Wólka Nowodworska - Dęba. Drogą tą kieruje się na północ przez około 370 m a następnie skręca na północny-zachód biegnie drogą polną i dociera do lasu „Kozi Bór”. Podąża jego południowym skrajem w kierunku południowo-zachodnim następnie osiąga drogę krajową nr 17 i wzdłuż niej biegnie na południe przez około 2 km. Skręca na wschód by podążać zachodnim skrajem kompleksu leśnego omijając od wschodu zabudowę wsi Wola Osińska. Następnie granica podąża wzdłuż drogi polnej na zachód po czym skręca w kierunku północnym i zmierza do Żyrzyna do miejsca w którym rozpoczęto opis tekstowy granic Obszaru. Uwaga: Tekstowy opis granicy Obszaru ma charakter poglądowy. W przypadku rozbieżności między przebiegiem granicy opisanych w powyższym tekście a przebiegiem granicy wyznaczonych linią łączącą punkty załamania granicy wskazane w załączniku Nr 3 do niniejszej uchwały za prawidłowy przebieg granicy uznać należy granicę wyznaczoną punktami współrzędnych zgodnie z załącznikiem Nr 3., Powierzchnia: 12820.09 ha
    • Adam Zamoyski - Pomnik przyrodyData ustanowienia: 2011-06-15, Opis granicy: na terenie parku Muzeum Zamoyskich obręb Kozłówka
    • Aleksander Zamoyski - Pomnik przyrodyData ustanowienia: 2011-06-15, Opis granicy: na terenie parku Muzeum Zamoyskich obręb Kozłówka
    • HeNryk Skrzypiec - Pomnik przyrodyData ustanowienia: 2011-06-15, Opis granicy: na terenie parku Muzeum Zamoyskich obręb Kozłówka
    • Józef Życiński - Pomnik przyrodyData ustanowienia: 2011-06-15, Opis granicy: na terenie parku Muzeum Zamoyskich obręb Kozłówka
    • Konstanty Zamoyski - Pomnik przyrodyData ustanowienia: 2011-06-15, Opis granicy: na terenie parku Muzeum Zamoyskich obręb Kozłówka
    • dąb "Bartmana - Pomnik przyrodyData ustanowienia: 1988-10-21, Opis granicy: w zespole pałacowym
    • Pomnik przyrodyData ustanowienia: 1987-11-21, Opis granicy: przy Zespole Pałacowym w Kozłowce przy drodze Kozłówka – Lubartów
    • Pomnik przyrodyData ustanowienia: 1988-10-21, Opis granicy: w zespole pałacowym

Wieś Samoklęski-Kolonia Pierwsza - Transport i komunikacja(drogi publiczne przechodzące przez Wieś Samoklęski-Kolonia Pierwsza i ich kategorie, przebieg dróg, linie kolejowe, stacje kolejowe, przebieg linii kolejowych)

Posiadamy również rozbudowane statystyki o zarejestrowanych pojazdach, wraz z ich typem, wiekiem oraz wieloma innymi cechami. Niestety dane te nie są dostępne dla jednostek administracyjnych mniejszych od powiatów. Zapraszamy do zapoznania się z nimi bezpośrednio na stronie powiatu lubartowskiego.

gmina Kamionka - wypadki drogowe Powiat lubartowski - dane o pojazdach
  • Drogi publiczne

• Przez Wieś Samoklęski-Kolonia Pierwsza nie przechodzi żadna droga publiczna zaliczana do kategorii wojewódzkiej lub wyższej. Poniżej znajduje się lista takich dróg w promieniu 10 km wraz z ich typem i kompletnym przebiegiem (spisem miejscowości, przez które przechodzi dana trasa).
    • DK 12droga krajowa nr 12(granica (Niemcy) - Łęknica - Bronowice - Stare Czaple - Żarki Wielkie - Buczyny - Trzebiel - Królów - Strzeszowice - Zajączek - Lipinki Łużyckie - Żary - Marszów - Żagań - Chrobrów - Bukowina Bobrzańska - Chichy - Szprotawa - Dziećmiarowice - Piotrowice - Szklarki - Przemków - Nowy Dwór - Buczyna - Kłębanowice - Radwanice - Drożów - Dankowice - Nielubia - Głogów - Serby - Stare Serby - Wilków - Szlichtyngowa - Górczyna - Jędrzychowice - Wschowa - Dębowa Łęka - Długie Nowe - Długie Stare - Lasocice - Strzyżewice - Leszno - Kąkolewo - Garzyn - Hersztupowo - Gola - Brzezie - Gostyń - Piaski - Godurowo - Dąbrówka - Koszkowo - Borek Wielkopolski - Jaraczewo - Łobez - Góra - Brzostów - Jarocin - Witaszyczki - Witaszyce - Wyszki - Kotlin - Piekarzew - Pleszew - Brzezie - Bielawy - Gołuchów - Kuchary - Kościelna Wieś - Kalisz - Zduny - Opatówek - Marchwacz - Szczytniki - Kamienna - Brzozowiec - Błaszki - Zawady - Dziebędów - Słomków Mokry - Słomków Suchy - Wróblew - Smardzew - Sieradz - Zduńska Wola - Łask - Róża - Pabianice - Rzgów - Tuszyn - Tuszynek Majoracki - Kruszów - Głuchów - Srock - Rękoraj - Karlin - Jarosty - Piotrków Trybunalski - Poniatów - Przygłów - Sulejów - Radonia - Radonia-Kolonia - Mniszków - Kolonia Jawor - Kozenin - Prymusowa Wola - Opoczno - Dzielna - Mroczków Gościnny - Kraszków - Brzuśnia - Gielniów - Zielonka - Stoczki - Goździków - Zawada - Pomyków - Przysucha - Zbożenna - Skrzynno - Wieniawa - Jabłonica - Mniszek - Wawrzyszów - Strzałków - Wolanów - Kacprowice - Sławno - Ślepowron - Radom - Rajec Szlachecki - Lasowice - Kiedrzyn - Klwatka Królewska - Niemianowice - Gózd - Karszówka - Podzagajnik - Zwoleń - Atalin - Cyganówka - Szczęście - Celestynów - Załazy - Zarzecze - Kajetanów - Bronowice - Jaroszyn - Puławy - Końskowola - Kurów - Markuszów - Przybysławice - Zagrody - Garbów - Józefów-Pociecha - Piaski - Biskupice - Pełczyn - Dorohucza - Anisin - Marynin - Jankowice - Nowosiółki-Kolonia - Janów - Chełm - Brzeźno - Ludwinów - Wólka Okopska - Okopy-Kolonia - Dorohusk - Berdyszcze - granica (Ukraina))
    • DW 809droga wojewódzka nr 809(Lublin - Marysin - Majdan Krasieniński - Krasienin - Krasienin Kolonia - Pryszczowa Góra - Starościn - Starościn Drugi - Samoklęski - Rudka Gołębska - Aleksandrówka - Rudno - Michów - Mejznerzyn - Katarzyn - Anielówka - Drewnik - Jeziorzany - Przytoczno)
    • DW 828droga wojewódzka nr 828(Garbów - Krasienin - Nasutów - Ruda Kozłowiecka - Wola Niemiecka - Niemce - Jawidz)