Wieś Brzegi Małe w liczbach
(mapy, kod pocztowy, atrakcje, edukacja, kierunkowy, statystyki, zabytki, tabele, linie kolejowe, drogi publiczne)

Wieś Brzegi Małe - Podstawowe informacje

Widok street view niedostępny dla tej lokalizacji
  • Wieś Brzegi Małe to wieś leżąca w gminie Sobków. Należy do województwa świętokrzyskiego, powiatu jędrzejowskiego. Identyfikator miejscowości Brzegi Małe w systemie SIMC to 0270202, a współrzędne GPS wsi Brzegi Małe to (20.379722, 50.736389).
  • 28-305 Kod pocztowy
  • (+48) 41 Numer kierunkowy
  • TJE Tablice rejestracyjne
Wieś Brzegi Małe na mapie
Identyfikatory
  • 20.37972250.736389 Współrzędne GPS
  • 0270202 Kod SIMC

Wieś Brzegi Małe - Zabytki i atrakcje(atrakcje, formy ochrony przyrody)

• Formy ochrony przyrody we wsi Brzegi Małe
    (Źródło: CRFOP, 30.VI.2017)

• Według danych Centralnego Rejestru From Ochrony Przyrody (CRFOP) z dnia 30.06.2017 na obszarze wsi Brzegi Małe znajdują się 2 formy ochrony przyrody . Poniżej zamieszczona jest pełna lista obiektów wraz z ich typem i podstawowymi informacjami. Dostępna jest również interaktywna wyszukiwarka form ochrony przyrody jak również filtry do ukrywania/wyświetlania obiektów z określonych kategorii. Zarówno wyszukiwarka jak i filtry mają wpływ na obiekty prezentowane na liście oraz na interaktywnej mapie form ochrony przyrody.
  • Pokaż/ukryj obiekty w oparciu o kategorię:
  • Interaktywna mapa form ochrony przyrody we wsi Brzegi Małe
    Widok street view niedostępny dla tej lokalizacji
    • Chęcińsko-Kielecki Park KrajobrazowyData ustanowienia: 1996-12-02, Powierzchnia: 19779.0 ha, Powierzchnia otuliny: 8289.5 ha
    • Chęcińsko-Kielecki - obszar chronionego krajobrazuOpis: Obszar pokrywa się z zasięgiem dawnej otuliny Parku i obejmuje tereny o dużych walorach przyrodniczo-krajobrazowych których ochrona zapewni zachowanie cennych walorów parku krajobrazowego. Obszar chronionego krajobrazu jest terenem silnie zurbanizowanym. Lasy zajmują tu znikomy procent powierzchni (1 4) przeważają natomiast użytki rolne (56%). Otulina podobnie jak cały park charakteryzuje się wyjątkowymi walorami w zakresie przyrody nieożywionej. Pozwoliło to na ustanowienie tu rezerwatu geologicznego "Wolica" oraz pomnika przyrody nieożywionej. Osobliwością przyrody żywej chronioną również w formie pomnika przyrody jest klon w miejscowości Karsznica., Data ustanowienia: 2001-11-03, Opis granicy: Opis granic Chęcińsko-Kieleckiego Obszaru Chronionego Krajobrazu (Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XLIX/877/14 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 13 listopada 2014 r. w sprawie Chęcińsko-Kieleckiego Obszaru Chronionego Krajobrazu) Chęcińsko-Kielecki Obszar Chronionego Krajobrazu obejmuje cztery części: północno-zachodnią północną południowo-zachodnią oraz południowo-wschodnią. Część północno-zachodnia Na północnym-zachodzie od m. Wierna Rzeka ku północy biegnie zachodnią granicą gminy Piekoszów do rzeki Wierna Rzeka (Łososiny). Następnie biegnie wzdłuż rzeki blisko 40 m w górę do zachodniej granicy obrębu Zajączków potem zachodnią północną i wschodnią granicą obrębu Zajączków do granicy gminy Chęciny. Następnie granicą gminy w kierunku zachodnim do granicy Chęcińsko - Kieleckiego Parku Krajobrazowego u podnóża Góry Miedzianka. Dalej granicą CH-KPK w kierunku północno-zachodnim aż do m. Ruda Górna gdzie skręca na zachód przecina linię kolejową Kielce - Częstochowa i biegnie po południowej granicy działki nr 1 obrębu Wesoła do m. Wierna Rzeka. Część północna Drogą gminną przez miejscowość Gałęzice na północny-zachód do granicy obrębu Lesica którą ku północnemu-wschodowi do przecięcia z linią kolejową Częstochowa - Kielce. Następnie wzdłuż kolei w kierunku Kielc po minięciu stacji PKP Piekoszów linią kolejową odgałęziającą się w kierunku Sitkówki do przecięcia z drogą krajową nr 7 Gdańsk - Warszawa - Kraków - Chyżne (obwodnica Kielc) a następnie wzdłuż tej drogi na południe do granicy CH-KPK w Janowie. Dalej granicą CH-KPK w kierunku zachodnim do miejsca przecięcia się granicy z drogą gminną w Gałęzicach. Część południowo-zachodnia Od granicy CH-KPK biegnącej bocznicą kolei prowadzącej ze stacji PKP Małogoszcz na południe (do cementowni "Małogoszcz") do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 728 Grójec - Nowe Miasto nad Pilicą - Końskie - Łopuszno - Jędrzejów. Wzdłuż tej drogi do drogi wojewódzkiej nr 762 Kielce - Chęciny - Małogoszcz wzdłuż której na wschód około 230 m do miejsca gdzie drogę tą przecina tranzytowa linia wysokiego napięcia 220 kV. Dalej trasą tej linii elektrycznej do przecięcia z drogą wojewódzką nr 728 na południowy wschód od Mieronic. Stąd drogą wojewódzką nr 728 w kierunku południowym do zachodniej granicy obrębu Wola Teserowa. Dalej na południe i wschód granicami obrębu Wola Teserowa a następnie południowymi granicami obrębów: Karsznice Bizoręda Szczepanów i Brzegi do rzeki Nidy. Następnie zachodnią granicą obrębu Sokołów Dolny oraz zachodnią i południową granicą obrębu Sokołów Górny do granicy gminy Chęciny. Stąd południowo-wschodnią i wschodnią granicą obrębu Siedlce wschodnią granicą obrębu Wolica którą biegnie około 900 m do linii kolejowej Kraków - Kielce gdzie granica Obszaru łączy się z granicą CH-KPK. Dalej granicą CH-KPK w kierunku zachodnim i północnym do miejsca przecięcia się granicy z bocznicą kolejową PKP Małogoszcz w rejonie miejscowości Zakrucze. Część południowo-wschodnia składająca się z dwóch fragmentów Fragment zachodni Od granicy CH-KPK w miejscu przecięcia rzeki Bobrzy z drogą wojewódzką nr 763 Chęciny - Morawica fragmentem rzeki Bobrzy ku północnemu-wschodowi a następnie ku północnemu-zachodowi w górę cieku wodnego pn. Dopływ spod Góry Zelejowej do zachodniej granicy obrębu Radkowice i tą granicą do obrębu Bolechowice. Granicą obrębu Bolechowice na północny-zachód następnie drogą lokalną na wschód do przysiółka Podmoszcze skąd drogą lokalną do Bolechowic a następnie drogą powiatową Sitkówka-Bolechowice do północno-zachodniej granicy działki nr 705/6 następnie tą granicą do zachodniej granicy działki nr 705/2 po której granica biegnie do północno-zachodniej granicy działki nr 319/3 następnie tą granicą do wschodniej granicy obrębu Bolechowice. Dalej w kierunku północnym granicą tego obrębu do przecięcia się z drogą powiatową Zgórsko - Nowiny - Trzcianki - Sitkówka wzdłuż tej drogi przecinając strumień Bobrzyczka granica biegnie na północny-zachód do drogi wojewódzkiej nr 762 Kielce - Chęciny - Małogoszcz wzdłuż której 300 m ku północnemu-wschodowi do połączenia z granicą CH-KPK. Dalej granicą CH-KPK w kierunku północno-zachodnim południowo-zachodnim i południowo-wschodnim do miejsca przecięcia się granicy z rzeką Bobrzą. Fragment wschodni Od granicy CH-KPK w miejscu przecięcia się drogi powiatowej Zagrody - Starochęciny z drogą wojewódzką nr 762 Kielce - Chęciny - Małogoszcz i granicą CH-KPK granica biegnie na południowy-wschód drogą powiatową a potem drogami gminnymi prowadzącymi przez osiedle Trzcianki do przecięcia z drogą powiatową Sitkówka-Kowala-Bilcza -Podgórze dalej drogą powiatową przecinając rzekę Bobrzę i tunelem pod stacją PKP Sitkówka a następnie drogą w kierunku północnym do granicy miasta Kielce. Południową granicą Kielc w kierunku wschodnim do okolic Dymin. Następnie wzdłuż wschodniej granicy Kielce - obr.29 na północ do przecięcia się granicy obrębu z ciekiem wodnym Chodcza następnie wzdłuż cieku do południowej granicy działki nr 675 następnie tą granicą południową granicą działek nr: 655/10 655/24 655/25 655/1 przecinając działkę nr 73. Następnie granica biegnie na północny - wschód wzdłuż zachodniej granicy działki nr 73 przecinając działkę nr 71 i biegnąc wzdłuż zachodniej granicy działki nr 72 przecinając małym fragmentem działkę nr 40/17 do granicy CH-KPK. Dalej granicą CH-KPK w kierunku zachodnim południowo-zachodnim i północno-zachodnim do miejsca przecięcia się drogi powiatowej Zagrody - Starochęciny z drogą wojewódzką nr 762 Kielce - Chęciny - Małogoszcz się granicy z rzeką Bobrzą., Powierzchnia: 8002.5 ha

Wieś Brzegi Małe - Transport i komunikacja(drogi publiczne przechodzące przez Wieś Brzegi Małe i ich kategorie, przebieg dróg, linie kolejowe, stacje kolejowe, przebieg linii kolejowych)

Posiadamy również rozbudowane statystyki o zarejestrowanych pojazdach, wraz z ich typem, wiekiem oraz wieloma innymi cechami. Niestety dane te nie są dostępne dla jednostek administracyjnych mniejszych od powiatów. Zapraszamy do zapoznania się z nimi bezpośrednio na stronie powiatu jędrzejowskiego.

gmina Sobków - wypadki drogowe Powiat jędrzejowski - dane o pojazdach
  • Drogi publiczne

• Przez Wieś Brzegi Małe nie przechodzi żadna droga publiczna zaliczana do kategorii wojewódzkiej lub wyższej. Poniżej znajduje się lista takich dróg w promieniu 10 km wraz z ich typem i kompletnym przebiegiem (spisem miejscowości, przez które przechodzi dana trasa).
    • DK 7droga krajowa nr 7(Żukowo - Lniska - Leźno - Gdańsk - Koszwały - Cedry Małe - Kiezmark - Dworek - Stare Babki - Nowy Dwór Gdański - Kmiecin - Rakowe Pole - Solnica - Jazowa - Kazimierzowo - Elbląg - Miłomłyn - Piławki - Ostróda - Grabin - Szyldak - Rychnowo - Olsztynek - Załuski - Litwinki - Nidzica - Kanigowo - Powierz - Napierki - Kuklin - Uniszki Zawadzkie - Mława - Modła - Wiśniewo - Żurominek - Dalnia - Mdzewo - Strzegowo - Unierzyż - Kowalewko - Glinojeck - Kondrajec Szlachecki - Rybitwy - Polesie - Wola Dłużniewska - Szymaki - Ćwiklinek - Cieciórki - Płońsk - Siedlin - Szczytniki - Szczytno - Przyborowice Górne - Michałówek - Załuski - Niepiekła - Sobole - Kroczewo - Zakroczym - Czosnów - Łomna - Palmiry - Nowy Dziekanów - Dziekanów Leśny - Łomianki - Warszawa - Raszyn - Janki - Sękocin Nowy - Słomin - Sękocin Las - Łazy - Marysin - Jabłonowo - Mroków - Wola Mrokowska - Grzędy - Tarczyn - Rembertów - Głuchów - Kępiny - Jedlińsk - Wsola - Wielogóra - Radom - Augustów - Młodocin - Orońsko - Dobrut - Wałsnów - Chustki - Świerczek - Szydłowiec - Barak - Skarżysko-Kamienna - Chęciny - Wrzosy - Podzamcze - Tokarnia - Brzegi - Kajtanów - Lipówka - Mnichów - Ignacówka - Podchojny - Jędrzejów - Łączyn - Diament - Mierzawa - Klemencice - Wodzisław - Świątniki - Książ Wielki - Cisia Wola - Antolka - Miechów - Poradów - Wielki Dół - Szczepanowice - Wężerów - Ojrzanów - Słomniki - Wesoła - Domiarki - Stary Poskwitów - Widoma - Firlejów - Zerwana - Michałowice - Węgrzyce - Rząska - Balice - Kraków - Libertów - Gaj - Mogilany - Głogoczów - Krzyszkowice - Jawornik - Myślenice - Lubień - Tenczyn - Krzeczów - Skomielna Biała - Rabka-Zdrój - Spytkowice - Podwilk - Kuligowa - Orawka - Jabłonka - Chyżne - granica (Słowacja))
    • DW 728droga wojewódzka nr 728(Grójec - Odrzywołek - Bielsk Mały - Bielsk Duży - Stara Wieś - Łęczeszyce - Kozietuły - Wodziczna - Mogielnica - Otaląż - Brzostowiec - Wólka Gostomska - Nowe Miasto nad Pilicą - Żdżarki - Wysokin - Odrzywół - Kłonna - Żardki - Zakościele - Drzewica - Brzustowiec - Brzuśnia - Snarki - Rozwady - Kotfin - Kamienna Wola - Korytków - Gowarczów - Morzywół - Bębnów - Kornica - Końskie - Wincentów - Gatniki - Sielpia Wielka - Plenna - Radoszyce - Radoska - Kapałów - Mularzów - Jóźwików - Sarbice Drugie - Sarbice Pierwsze - Czałczyn - Łopuszno - Czartoszowy - Gnieździska - Wrzosówka - Małogoszcz - Wola Tesserowa - Lipnica - Lasków - Jędrzejów)
    • DW 750droga wojewódzka nr 750(Ćmińsk Kościelny - Dąbrówka - Osowa - Samsonów - Janaszów - Zagnańsk - Ścięgna - Lekomin - Barcza)
    • DW 762droga wojewódzka nr 762(Kielce - Zagrody - Osiedle-Nowiny - Chęciny - Korzecko - Jedlnica - Bocheniec - Małogoszcz)
    • DW 763droga wojewódzka nr 763(Chęciny - Radkowice - Brzeziny - Morawica)
    • DW 768droga wojewódzka nr 768(Jędrzejów - Ludwinów - Łysaków Kawęczyński - Łysaków Drugi - Zagaje - Węchadłów - Podgórze - Lipówka - Świerczyna - Sancygniów - Opatkowice - Niewiatrowice - Działoszyce - Dziekanowice - Drożejowice - Skalbmierz - Topola - Cudzynowice - Kazimierza Wielka - Wojciechów - Stradlice - Podolany - Stojanowice - Dobiesławice - Prokocice - Podgaje - Koszyce - Sokołowice - Górka - Rząchowa - Szczurowa - Rudy-Rysie - Kamieniec - Mokrzyska - Brzesko)
    • DK 78droga krajowa nr 78(granica (Czechy) - Chałupki - Zabełków - Olza - Dworek - Gorzyce - Kraskowiec - Turza Śląska - Wodzisław Śląski - Radlin - Rybnik - Wilcza - Kuźnia Nieborowska - Nieborowice - Gliwice - Czekanów - Zabrze - Wieszowa - Bytom - Tarnowskie Góry - Nakło - Świerklaniec - Niezdara - Tąpkowice - Celiny - Pyrzowice - Mierzęcice - Boguchwałowice - Siewierz - Poręba - Zawiercie - Kromołów - Żerkowice - Lgota Murowana - Kroczyce - Siemięrzyce - Pradła - Grabiec - Szczekociny - Goleniowy - Moskorzew - Damiany - Chlewice - Jaronowice - Ślęcin - Nagłowice - Prząsław - Sudół - Jędrzejów - Piaski - Borki - Jasionna - Motkowice - Kije - Lipnik - Marynka - Żydów - Holendry - Przededworze - Chmielnik)
    • s7droga ekspresowa s7(Straszyn - Gdańsk - Przejazdowo - Koszwały - Elbląg - Bogaczewo - Pasłęk - Marzewo - Małdyty - Miłomłyn - Ostróda - Rychnowo - Olsztynek - Pawłowo - Waplewo - Rączki - Załuski - Nidzica - Powierz - Napierki - Płońsk - Siedlin - Zakroczym - Nowy Dwór Mazowiecki - Kazuń Nowy - Czosnów - Głuchów - Grójec - Skurów - Juzefów - Broniszew - Falęcice - Białobrzegi - Kamień - Stary Gózd - Kępiny - Radom - Szydłowiec - Skarżysko-Kamienna - Suchedniów - Zalezianka - Barcza - Wiśniówka - Kielce - Chęciny - Jędrzejów - Łączyn - Mierzawa - Wodzisław - Rząska - Balice - Kraków - Myślenice - Stróża - Pcim - Lubień)
  • Linie kolejowe

• Przez Wieś Brzegi Małe nie przechodzi żadna linia kolejowa wykorzystywana do ruchu pasażerskiego lub towarowego. Poniżej znajduje się lista takich linii w promieniu 10 km wraz z ich typem i kompletnym przebiegiem (spisem stacji kolejowych/przystanków osobowych, przez które przechodzi dana linia).
    • LK 8Linia kolejowa nr 8: Warszawa Zachodnia - Kraków Główny [o znaczeniu pierwszorzędnym] (Warszawa Zachodnia - Warszawa Aleje Jerozolimskie - Warszawa Rakowiec - Warszawa Żwirki i Wigury - Warszawa Służewiec - Warszawa Okęcie - Warszawa Dawidy - Warszawa Jeziorki - Nowa Iwiczna - Piaseczno - Zalesie Górne - Ustanówek - Czachówek Górny - Czachówek Południowy - Sułkowice - Chynów - Krężel - Michalczew - Gośniewice - Warka - Grabów nad Pilicą - Strzyżyna - Dobieszyn - Kruszyna - Wola Bierwiecka - Bartodzieje - Lesiów - Radom - Radom Południowy - Rożki - Ruda Wielka - Wola Lipieniecka - Jastrząb - Gąsawy Plebańskie - Szydłowiec - Lipowe Pole - Skarżysko Kamienna Północ - Skarżysko-Kamienna - Skarżysko Zachodnie - Suchedniów Północny - Suchedniów - Berezów - Łączna - Ostojów - Lekomin - Zagnańsk - Tumlin - Kostomłoty - Kielce Piaski - Kielce - Kielce Białogon - Słowik Przystanek - Sitkówka Nowiny - Radkowice - Wolica - Sobków - Miąsowa - Podchojny - Jędrzejów - Potok - Krzcięcice - Sędziszów - Gniewięcin - Klimontów - Kozłów - Kamionka Z - Tunel - Dziadówki - Miechów - Kamieńczyce - Szczepanowice - Smroków - Słomniki - Słomniki Miasto - Niedźwiedź - Goszcza - Łuczyce - Baranówka - Zastów - Zesławice - Kraków Batowice - Kraków Główny Osobowy)
    • LK 569Linia kolejowa nr 569: Radkowice - Brzeziny [o znaczeniu pierwszorzędnym] (Radkowice - Brzeziny)